ד"ר דניאל פישמן
מומחית לטיפול בכאב

ד"ר דניאל פישמן PhD, מטפלת בבעיות אורתופדיה וכאב, משלבת טכניקות שונות וטיפול בעזרת מכשור רפואי חדשני לכאבי גב, צוואר, פריצות דיסק, ברכיים, כתפיים, קרסול, החלמה מניתוחים ושיקום מניעתי, תחזוקתי.

הטיפול האינטגרטיבי, טיפול וליקויים במערכת הנוירומסקולוסקלטל  (עצבים,שרירים,שלד), מקיף את מכלול הגורמים הפיזיולוגיים, הניורולוגיים והמנטלים על מנת להפחית את הכאב ולהביא לריפוי והחלמה.

סוגי הכאב​

כאבי רקמות, מפרקים, שרירים והקרנות, עלולים להיגרם מפציעות ספורט, דלקות, פריצות דיסק, וכלה במחלות מערכת העצבים, שינויים ניווניים בשלד, עקמות, שברים, ניתוחים ועוד.
הכאב הוא תגובה לגירוי אורגני אשר גורם לשינויים פתולוגיים ונזק ריקמתי. התגובות יכולות לבוא לידי ביטוי במונחים נוירולוגים, פיזיולוגיים, הרס רקמות ושיבוש תיפקודי.

סוגי הכאב כוללים:
כאבי גב, צוואר, כתפיים, ירך, ברכיים, קרסול, מרפקים וידיים

האבחון ושיטות הטיפול​

המתודולוגיה הטיפולית בקליניקה מתייחסת לגוף המטופל כמכלול תפיסה לפיה כל מערכות הגוף החיוניות: השלד, השרירים, העצבים והמפרקים נשענות זו על זו ופועלות בסינכרון.

באבחון הראשוני מתבצע ניתוח בדיקה פיזיולוגי פרטני, אינדוידואלי ומקיף, שבוחן את שורש הפתולוגיה של המטופל. שיטת הטיפול נשענת על תוצאות האבחון ומבוססת על גישת טיפול סנרגיסטית, המשתמשת במגוון טכניקות וטכנולוגיות רפואיות.

מכשור רפואי

טיפול בפגיעות מערכת השלד, העצבים והשרירים, חזרה לכשרות גופנית, ריפוי ושיקום הינם אבני היסוד בתהליך ההחלמה.
שיטת הטיפול מבוססת על טכניקות וטכנולוגיות רפואיות המשלבות מגוון של מכשור רפואי כגון:
מיטת מתיחה ממוחשבת, אולטראסאונד, אלקטרותרפיה, לייזר משולב שדה אלקטרומגנטי, מכשור חשמלי, דיקור אלקטרואקופנקטורה, ביופידבק, חבישות ועוד..

לנצח את הכאב